Tarne tingimused

Klient näeb ostu sooritades, kas kaup on laos koheseks kliendile toimetamiseks või on kaubal tellimisaeg 21 päeva. Kui kaup on Eesti laos, siis kaup pakitakse ja saadetakse kliendile hiljemalt järgmisel tööpäeval peale ostu sooritamist. Kasutades Omniva või Smartpost pakiautomaate on Eesti-sisene transport kuni 48 tundi, saartel kuni 3 tööpäeva; Soomes, Lätis ja Leedus kuni 5 tööpäeva.

Kui klient on valinud kaubale ise järele tulemise, siis teavitatakse teda, kui tellimus on valmis.

Praegu võib Tallinnas kauba kätte saada meie laost E-R 9-17 eelnevalt kokkuleppides telefoni- +372 5670 7175 või e-maili teel: info@oden.ee

Aadress:

Kassi 9, 12618, Tallinn, Eesti

Kauba kättesaamisel võtke kaasa tellimuse number ning isikut tõendav dokument. Kui Teie tellitud kaubale tuleb järele teine isik, siis märkige tellimuse esitamisel see isik kauba saajaks

  Kui klient valis kauba, mida ei ole Eesti laos ja tarneaeg on 21 päeva, siis ostja valib sellegipoolest tarneviisi ja müüja teavitab ostjat kauba saabumisest e-maili teel.

E-poest ostes on transport Eestis tasuta, kui ostusumma ületab 50 EUR.  Alla 50 EUR tellimuste puhul lisandub pakiautomaadi tasu 5 EUR või kullerteenuse tasu 10 EUR.

Lätis ja Leedus on transport tasuta, kui ostusumma ületab 100 EUR. Alla 100 EUR tellimuste puhul lisandub pakiautomaadi tasu 10 EUR või kullerteenuse tasu 15 EUR.

Soomes on transport tasuta, kui ostusumma ületab 100 EUR. Alla 100 EUR tellimuste puhul lisandub pakiautomaadi tasu 15 EUR või kullerteenuse tasu 20 EUR.

Pakiautomaati tellitud kaupadele saadab operaatorfirma kliendile sms-iga uksekoodi. Koodi sisestades avaneb kapiuks ja klient saab paki kätte.

Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest olukorras, kus müüjast mitteolenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud kätte kliendile saadetud unikaalse pakiautomaadi koodi.

Juhul kui klient ei ole pakiautomaati tellitud pakile järele tulnud hoiutähtaja möödudes, siis tagastatakse tellimust müüja lattu.